M om Karma

Mmmmmmmm, M gillar oxå karma..... Jag tror stenhårt på karma. Det måste ju vara den högsta formen av rättvisa. När jag är fabulös och underbar och gör andra människors liv lite bättre kan jag verkligen känna hur min gloria bär mig lite lättare genom livet. Inte för att jag är något helgon direkt. Men jag har blivit kallad ängel vid ett eller annat tillfälle. Mina vingar är lite svarta i kanten där min inre bitch bor. När hon kommer fram kan det hända fantastiska saker men man vill nog inte stå i vägen. Som en mycket klok gudinna sa före mig "what goes around comes around". /M från nu

Kommentarer
Postat av: Hera

Hämnden är ljuv, ju! Det är så man känner sig när bitchen viftar med trollspöet. :-)

2009-03-25 @ 22:56:15
Postat av: Rickelito

Alla är raggare!

2009-03-25 @ 23:30:23
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0