Gudinnors shopping

Igår shoppade jag litegrann. Jag köpte gudomliga badoljor och badskum. Jag köpte också en liten sexig klänning som jag ska ha den dagen det blir varmt.

Det är hela grejen med att vara en Gudinna. Man köper saker som får en att känna sig fabulös! Och man gör saker som får en att känna sig fabulös! Med små medel och positiva tankar så känner man sig precis så underbar som man är. Och jag förtjänar det.

Du också.

/Honung - fabulös!

Och apropå allt och ingenting så borde alla ha det som Hera. Hon har varit gift i 17 eller 18 år, något sånt... Och fortfarande tittar hennes man på henne tvärs över köksbordet och säger: "Vad vacker du är." Det är det yttersta beviset på gudomlighet. Visst förtjänar vi alla sånt?


Kommentarer
Postat av: M från nu

Ser fram emot att se den sexiga klännigen på. Kan ingen trolla bort den jäkla snön så man kan börja klä sig som folk......

2009-03-27 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0