En fredag full av njuuutning!



Man ska ta hand om sig själv, sina närmaste och gärna så många andra
som man kommer åt.

Så jag börjar med den viktigaste. MIG! En underbar
fredag full av njutnig. Började med en oansvarigt lååååång sovmorgon.
Mmmmmmmmmm! Sen la jag mig i soffan och läste ut en underbar bok innan
jag tog en allt för lång dusch. Mmmmmmmmmm igen!

Sen åt jag lunch med
den underbaraste gudinnan av dem alla, Honung. Vi unnade oss förrätt,
huvudrätt och efterrätt. Och vilken efterrätt sen! Den godaste
chokladkakan man kan tänka sig. Med vaniljgrädde. Mmmmmmmm ytterligare
en gång. Den är nästen bättre än sex......

Lunchen tog fabulöst lång
tid. Men det är jag helt säker på att vi förtjänade. Nu ska jag bara
ha myskväll för mig själv och gå och lägga mig knasigt tidigt så jag
är pigg fast jag ska gå upp före fem i morgon. Det är att ta hand om
sig själv. Så det så!

Ta en dag, en timme eller fem minuter och tänk
bara på DIG SJÄLV. Njut lite! Det har du helt säkert förtjänat. Ha det
underbart!

 /M från nu

Kommentarer
Postat av: LoEM

Vill du vara med i tävlingen om att bli veckansblogg hos mig? Det enda du behöver göra är att kommentera i inlägget "Who will it be?".



http://loem.blogg.se

2009-03-27 @ 23:27:09
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0