Leeeeeeedig!!!!!!

Är ledig idag. Leeeeeedig! Ledig, vilket underbart ord. Smaka på det! Ledig, inte dumt alls. Har jobbat och jobbat och jobbat och jobbat sen i fredags kväll. Men det var både kul och lönsamt och förhoppningvis har jag förgyllt livet för några av mina systergudinnor på köpet. Men en gudinna behöver trots detta sova lite ibland och vila och bara vara. Så nu sitter jag här och njuter av att bara vara. Lyssnar på bra musik och skriver och njuter av att det inte finns några måsten alls idag.

Ska städa badrummet bara för att jag vill det. Jag vill det bara för att jag förtjänar att ha det rent och snyggt där. Man är lixom mer underbar och gudomlig, eller kan man säga gudinnerlig??? när man gör sig i ordning i ett fint och vackert badrum. Vem vet det kanske kan bli ett bad med levande ljus och något gott att dricka när jag är klar. En gudinna kan ta ett långt bad med levande ljus klockan tre en måndag. Och dricka skumpa så dax. Man får göra vad man vill när man vill så länga man mår bra av det.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting en stund till.

Ha det underbart!

//M från nu

Kommentarer
Postat av: Honung

Precis så ska det vara. Because you're worth it. P&K

2009-04-27 @ 22:16:05
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0