Jag Är Lycklig!



Jag har det mest fantastiska barn man kan ha och förutom det faktum att han föddes med de klokaste av ögon och det finaste av allt, så vill jag gärna tro att jag har en liten del i att han blivit sådär galet fantastisk. Han är min son och jag är hans mamma och vi formar varandra som små hjärtformade ljus. Han betyder allt! Jag har de finaste vännerna som vandrar på den här planeten. Jag litar på dem, jag vet att de alltid finns där och jag är makalöst stolt över dem. Faktum är att jag är stolt över mig själv också. Jag tror att jag har förtjänat dessa fantastiska varelser genom att vara för dem vad jag vill att de ska vara för mig. Det är kärlek!

Ikväll håller jag på att svämma över av lycka och det vore ju vansinnigt dumt om jag inte delade med mig av det, eller hur?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Honung

Du förtjänar allt gott, för du är underbar!

2009-04-06 @ 23:07:04
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0