Att vi så underbara kvinnor kan bli sånna monster

 ...det kallas PMS.

Så varför jag skriver denna blogg just idag är för att jag undrar om de finns fler än jag som har de såhär. Min syrra var här på kvällen, hon är undersköterska på uas så hon ville kolla pulsen på mig när jag vilade. Svaret blev 96 i vilopuls......alltså ska de behöva vara så veckan innan mens och vid ägglossning??

Jag blir galen....letar efter någon med samma symptom, snälla, snälla gudinnor, nån av er kanske kan ge mig råd jag kan ju inte vara unik med det här tycker jag.

Eftersom det är när det vankas ägglossning och mensande så måste det ju höra ihop, rätta mig om jag har fel där ..
Eller är jag kanske påväg in i klimakteriet redan nu, har inte hunnit bli 30 ens.......Jaja men någon av er gudinnor kanske har egen erfarenhet och kan ge mig råd om hur jag ska bete mig

Från: Nova "THE MONSTER" Johanna


Kommentarer
Postat av: Nina

Det finns hjälp! Både på hälsokost och du kan även få hjälp av en bra gynekolog, det finns medicin som hjälper garanterat, gå inte i onödan och ha det svårt. Varmt lycka till ♥

2009-05-27 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0