Vackra Hera

Tyvärr är det svårt att stänga av det som mal inom en efter jobbet. Jag lyckas inte alltid att hitta den där knappen som stänger av jobb-Hera och förvandlar mig i den underbara harmoniska varelsen jag är innerst inne. Det blir jobb-prat hemma. Tyvärr.
Så ikväll satt jag och berättade för min älskade make hur struligt det är på jobbet just nu. Jag märkte dock att jag var lugn när jag pratade om det, annars kan jag var lite uppe i varv när jag berättar nåt som stressar mig.
Sitter han där och lyssnar (eller vad karlar nu gör när kvinnor pratar). Mitt i min berättelse tittar han bara på mig och säger: Vad vacker du är! Bara sådär: Vad vacker du är!

Så jag svävar på moln nu och vill dela med mig av hur jag känner mig just nu:






Kommentarer
Postat av: Honung

Lyllo!!! Because you're worth it! :)

2009-03-26 @ 15:04:08
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: M från nu

Man får det man förtjänar! Klart du har en underbar man......

2009-03-27 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0