Nova-Johanna renoverar sovrum

Jaha då sitter jag här nu då med laptoppen i högsta hugg......måste få fälla en beklagan.....jag är helt slut efter renoveringen av sovrummet,fast de är väl positiv trötthet? Eller.....hm jo visst fan är det de =)
När jag kom med förslaget om att vi, (: VI de är jag och min man ;) skulle sätta ohyvlade breda plank som vi skulle vitmåla och ha som fondvägg bakom sänggaveln,lite shabby så där...... då tyckte han att mina ideér va lite udda som han nu uttryckte det, ja men vänta å se förfan det här kan jag, jag visste att de skulle bli kanon, för jag e så jävla bra på sån´t här......ja jag tror jag ska döpa om mig till INREDARENS INREDERSKA hahaha
Jag funderar länge.....överväger hit och dit men jag hade verkligen fastnat för den här stilen och jag är som gjord för  de här ;) Suuuuperbraiga jag liksom......"jodå så att e"
Så ner till sågen, köpte svindyra fuuuula utomhus plank breeeeda sådana å dyra va dom j*vlarna me *fniss*
Dom där svindyra ohyvlade planken ville jag ha som fondvägg vid sänghuvudgaveln.....alla tittar snett igen.....men i mitt stilla sinne tänkte jag haha ni kommer att älska de,tro mig era gubb j*vlar :D (fnissar igen)
Den liggande panelen målas i matt vit färg som JAG har bestämt för att jag är så jäkla bra på sån´t här haha
Sängen kommer på plats,blir de inte lite trångt säger karlsloken Grrrr de är ju inte klart än,i med madrasserna bäddar i dom nya lakanen från U.S POLO suuuuuper snyggt så man svimmar typ.....Fan va bra jag är. Ursäkta mig men jag måste bara få säga de igen.....Fan va bra jag är ;)
såja nu är korg-vilo fåtöljen på plats......nu börjar de likna något
Mina new-yourk tavlor finns i rummet men inte på väggarna än,även en superbra tjej måste ju få tveka lite över valet om hur tavlorna ska sitta, eller hur?
Och gissa vad målar killen och alla andra negativa karlar sa
-Men herre gud,fan va snyggt,helt otroligt hur kunde du veta att de skulle bli såhär bra??? I´m a woman and The Best hahaha
 
Vi avslutar de här med 5 små ord som lyfter en flera meter, och tjejer vi säger de i kör.....
1 JAG
2 ÄR
3 SÅ
4 JÄVLA
5 BRA!







Kommentarer
Postat av: Honung

Jag råkar veta att du aldrig i hela ditt liv skrivit ett blogginlägg! Strongt! Jag råkar också veta att du är underbar. Och bara en äkta gudinna törs gå sin egen väg och strunta i negativa människor. Och se så bra det blir när man gör det! Puss på dej, gumman!

2009-03-26 @ 03:15:08
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: M från nu

Snyggt! Stå på dig. Klart du vet bäst. Du är ju en gudinna! Min blivande man brukar säga "Va' bra det blev." när vi gjort om något hemma. "Visste du att de skulle bli så?" Klart jag visste - jag är kvinna, gudinna och jäkligt bra. Underbart att höra att vi är fler. Ha det underbart!

2009-03-26 @ 08:32:57
Postat av: M från nu

Glömde: DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!

2009-03-26 @ 11:08:03
Postat av: Hera

Gudomligt snyggt! Vet du om att du är jävla bra! :-)

2009-03-26 @ 19:22:53
Postat av: Nova-Johanna

Tack för alla upplyftande kommentarer mina små <3 :an You are all the best!!!!

2009-03-30 @ 01:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0