Hej, du underbara varelse!

Usch måste jag få börja med för jag tänker på väckarklockan "hihi"
Alltså när man köper sig en väckarklocka,varför får man då inte med en gummiklubba på köpet....ja jag menar ifall man någon morgon skulle vilja dampa ur på den där lilla saken som kan föra ett så helvetiskt äckligt ljud....visst är det väl lite konstigt.....håller ni med mig nu tjejer ;) Ja va bra,visste jag väl hahaha
Typ sådär började morgonen,fast utan gummiklubba då eftersom jag minsann inte fått någon sådan som bonus när jag köpte klockjäveln Grrr

Men föresten är inte jag på tok för bra människa för att hetsa upp mig så över en plingeling sak,så jag måste slå ihjäl han.....näe inte jag inte.Herre gud va fick jag de ifrån????? Hm tål att tänkas på

Sen mitt på dagen vid lunch tid kom en reporter från Amelia hem hit för en intervju......spännande
En jätte trevlig dam vid namnet Hella,så det blev kaffe å kakor som jag var så himla välförtjänt av för mitt fett har börjat hänga lite, ja så då måste man ju fylla ut de på något sätt och jag tog det kakvägen *mumms*
Intervjun gick bra,den ska bara finjusteras över helgen,sen i veckan kommer jag att få läsa igenom den,och det kommer även fotografer som ska fotografera lite. Å hörrni klart jag måste va me på bild....jag är ju Gudinna numera och så himla vacker.....

Och appropå vacker så tycker jag vi alla gudinnor ska ha en liten rit vi kör hemma varje morgon. Vi ska ställa oss framför spegeln i badrummet, ni vet den där jäveln som oftast har 100wattare i sig som lyser upp alla skavanker, men de e det jag vill avleda er ifrån med den här riten.
Så tillbaka till att vi ställer oss framför våran egen spegel tittar noga och ransaka de du ser, sen säger du högt och tydligt till din spegelbild:
-HEJ DU UNDERBARA VARELSE. och vipps så känner man sig lite bättre, vet ni vissa börjar till och med att le när dom säger dom där orden
Numera är det som så att jag inte gör det längre, gjorde de i flera år.....så nu vet jag att jag är den underbaste varelse ;)
Blev ett ogenomtänkt bloggande från min sida känns de som men suuuuper ändå va hahaha

KRAM till er alla gudinnor *puss*

Och den länkade låten passar väl bra in de är ju en massa beautiful i den texten =)

/Nova-Johanna
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0