En vän för livet hoppas jag

Kan man ha en bättre vän än den vännen jag har.....
Hon är lugn och harmonisk.......ja tamefaan helt perfekt för att matcha mig.....alltså jag är ju då ett stressoffer,så därav våra olikheter....

Om det är en stressig dag, när jag springer runt å ska städa, diska, tvätta, dammsuga....ja göra ALLT på en och samma gång......ja då helt plöttsligt står hon där å kikar in genom altandörren. Jag vet precis hur hennes första
mening låter - Heeeeej....har ni för er då?

De var Stephanie de, fröken lugn och sansad......hon är den enda jag klarar av när jag inte är på topp....
Hon är genomsnäll, gullig, buttrig ibland bara fniss......annars är hon ååååå en underbar vän, som jag värkligen trivs ihop med.....hon fördömmer ingen, men visst självklart vi alla har ju tankar. Kan ge mig fan på att hon många gånger tänker något långt därbak vid hjärnbalken att snälla sluta stressa upp dig, sätt dig ner nu å drick kaffe med oss andra.
Fick jag bestämma vilka som får komma och hjälpa mig i det nya huset med att plocka in allt i skåpen å så, då ligger Stephanie som Nr1 sorry syrran älskar dig men Ida min lilla syster väljer jag som Nr2 hon är ochså en klippa ,men kan vara lite småtjurig å vrång ibland hahaha
Mammsen på Nr3 för hon kan ha PMS hahaha

Återigen tillbaka till min underbara vän Stephanie "fröken-Lugn" Stoll
Hon är helt otrolig  Jag älskar henne så mycket som man bara kan älska en vän
Och jag hoppas att det bara inte är för en tid, för det är något speciellt över Stephanie, jag såg henne när hon var sisådär1år och efter de har mina tankar alltid funnits hos henne.........

Hon är min bästa vän jag mår bra av att träffa henne

Så hellre sållar jag ut min skara.....för det är väl fan så mycket roligare att bara umgås med vänner man mår bra av eller vad säger ni alla GUDINNOR ♥

/Nova-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0