Livet flyter på =)


Ibland undrar man och tänker tyst.....ja alldeles tyst tyst, tänker man för sig själv inuti huvudet så ingen hör vad man tänker......
Herre gud hur ska vi hinna med?
Men är super glad över att Emils rum är klart i varje fall......nu är det mitt,(ja min mans me såklart)Rum som står på spel, vad ska man välja, hur ska man få till de så där preeeeecis som man vill ha det???
Många tankar som snurrar i mitt huvud.....ibland tror jag att GrönaLund har slängt in nå´n av deras åkattraktioner i min hjärna.....hm kan dom väl inte gjort va hm.....näe klart dom inte har.Men man kan förlika sig med ett karusell åk i min skalle just nu.....de liksom bara snurrar runt och har en egen röst i mitt huvud
Oftast säger den rösten Kom-ihåg: bla,bla,bla
Men ibland säger han också: - Lugn bara Lugn de löser sig.....
Ganska skönt att ha en så´n kompis =)

Igentligen behöver jag inte vara orolig över rusten för hon som ska tapetsera är kung på det, men valet av tapet......men de blir säkert jätte bra de me. Ja menar eftersom jag är så jäääävla bra på allting så kan de inte annat än bli bra!!!!

En sista sak bara i mitt snabba bloggande blir de tungt nån gång och ni behöver tagga ner......Andas i Påsen några gånger och lugnet är tillbax :)
Påsen är min bäste vän under den här renoveringen kan jag säga hahaha
Men jag är så glad över att mitt rum kommer att vara klart snart så adrenaklnet bara pumpar i mig
ÅÅÅÅÅÅÅååååååååååh de är kärlek det

Tack för idag glöm inte spegeln imorgon bitti och blir det jobbigt andas i påsen så löser de sig Bamsekramar till er alla
P.sBilderna på milles rum kommer med i nästa logg

ha ett super bra liv och njut av sommaren och ledigheten för den som har den'

bamsekramar från Nova-Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0