Nova-Johanna - Blåst men inte korkad!

Hej hallå på er alla glada gudinnor,här kommer ett sarkastiskt bloggande från Nova-Johanna.....
 
 
Men "hörrni" vilket bakslag....... Först så drar min älskade, jaa riktigt älskade man iväg på jobb i 2 veckor, bara de känns blääää å inte bara blä jävla bajs skulle jag vilja uttrycka det som!!!
 
Å sen då SOLEN & VÅREN vart tog den vägen...... Snälla kära nå´n de var ju vår med en sol så rund och go, som med sina strålar bara sprutade i mig värme & energi!!!! Jag känner mig lurad....rent ut sagt BLÅST !!!!! Solen har svikitt mig, solen borde ha vetat att jag längtat efter henne sen i oktober typ,usch va sur jag är.... Och om någon undrar så är det inte citron jag käkat *fniss*
 
All energi är som bortblåst jag ger mig faan på att de va solen som tog energin med sig  "Grr"
 
Jaha då sitter man här som en bitter-fitta och är sur för att solen dragit sin kos och min själsfrände är ifrån mig i 2 veckor & 2 dagar......måste bara få skrika Åh vad JAG ÄLSKAR DIG TED........shit nu vaknade väl grannarna med, äh skit samma! De får dom ta, är man kär så är man eller hur =) (Nova-Johanna och Ted har varit tillsammans i 13 år och de är alldeles underbara mot varandra! Honungs anteckning)
 
Jaha hur ska vi ta oss ur de här negativa då?
Jo inom en snar framtid så kommer hon tillbaka, solen
Och då ännu mera efterlängtad, de här är kanske ett trix från hennes sida, hon vill hålla oss på sträckbänken lite alltså......hm jaja nu fattar jag va de e hon pysslar med
 
 
Men idag har min dag varit usel.....typ "Lonely I am so lonely, I have nobody"............
 
 
Men de positiva i de här är att det kan inte bli värre jag har blivit blåst av solen, min älskade älsklings snuttis har lämnat mig för 2v framåt vilket känns som en evighet..... MEN de kan inte bli värre bara bättre
Solen kommer så småningom och ger oss en massa energi, min älskling kommer också så småningom hem och då är han bara min i 3 hela veckor   så underbart de kommer att bli
 
Men ikväll känner jag mig Lonely sooooo Lonely
 
Slutcitat: De kan bara bli bättre *smile*
 
 
Lyssna gärna på den med länkade låten så förstår ni hur jag kände igår när jag skrev detta *S*  

Puss på er alla Gudinnor <3

/Nova-Johanna

Kommentarer
Postat av: M från nu

ABSOLUT inte korkad. Men ibland blir det inte riktigt som man vill. Men 2 veckor går faktiskt ganska fort. Tänk bara på hur ofta du betalar räkningar. Personligen upplevar jag det som tokigt ofta och ändå är det mer än 4 veckor mellan gångerna. Konstigt... Se fram emot de 3 veckorna som följer när han kommer hem. Om enasamheten blit för stor får du ringa en annan gudinna och prata bort en stund. Eller skriva här och dela den med oss. Vi finns här för dig.



Stora styrkekramar

2009-04-17 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0