Tänk vad andra männsikor kan få en att må bra <3

Min dag har inte varit min dag kan man säga, allt har trsslat från början till slut....

Fick sitta uppe med en lite ledsen lilla syster som ringde sin stora syster mitt i natten och var lite ledsen =( och de är ju för mig helt självklart att jag finns där för henne när hon behöver mig, det är såhär de är att ha sladd syskon, man får liksom uppleva Tonårslivet ytterligare en gång ;0)
Nu var det kärleks trubbel och de minns vi väl alla hur jävla jobbig den var, kändes ju som om den där tonårs kärleken åt upp ens hjärta inifrån.....
Så inatt blev det prata kärlek och brustna hjärtan fram till kl 04.00.......Puh gissa om jag var trött imorse, kom inte igång för fem öre.....och just idag så är jag ju naturligtvis PMS monster Grrrrrr

Så allt kändes trist å tråkigt, men en kompis hade grillfest som jag tackade nej till eftersom jag inte fick någon som kunde passa barnen, men iefterhand så fick jag reda på att de skulle vara barn på festen så jag hade kunnat gå, så då bestämde jag mig för att jag kan ju bara kika förbi och prata lite med dom som var där och så istället för att sitta här hemma som ett PMS monster, grinig å jävlig rent ut sagt ;)

Och jag är sååå glad att jag gick dit med mina småkillar......Den här festen va precis vad jag behövde just nu, så himla trevligt. Killarna hade jättekul, dom lekte, skrattade och får runt som tokar emellanåt, men alla bara skrattade åt barnens pajjas framfart =)

Jag slog mig ner bland dom äldre, många av dom var sånna som jag inte sett på länge, vi var där i ca 2,5 timme men jag skrattade konstant =) Såååå himla lyckat.....Förstå vad lite som behövs för att vända allt det jobbiga till att bli något bra......Va kul å se dig här haglades över mig, snälla,snälla kan du inte dra nå´n rolig historia, Johanna du e ju så jäkla bra på dom, och så skrattade alla igen =)
Så vipps var mitt griniga humör som bortblåst!!!! Sköööönt. Så mycket som jag skrattade på Stephanie´s födelsedags fest var de nog länge sen jag gjorde kan jag säga!!!!

Tänk vad andra människor kan få en att må bra, helt otroligt, ja jag är så glad så jag kan spricka =D
Så himla underbart att få höra att man är rolig trevlig trots att man inte är drucken. För jag drack Pepsi, Fanta och vatten.
Eftersom jag för tillfället är ensamstående med 3 barn så vill jag vara nykter så dom har en pigg och glad mamma imorgon bitti :D
 
SlutCitat:Från att varit helt nere, allt kändes värdelöst till att ok då vi åker förbi en sväng å tar en kaffe men sen åker vi hem slutade med att vi blev kvar där i ca 3 timmar. PMS var som bortblåst, jag är glad, jag är glad över alla dessa människor som sagt snälla saker, att jag var fin i håret, hade så gudomligt söta barn osv jag har växt flera centrimetrar ikväll tror jag *fniss*
 
 
 
 
Så  hade jag suttit här hemma och tjurat och inte åkt iväg så hade jag fortfarande varit bitter-fittan med PMS men de vart något annat som gjorde att jag är glad
Sånna underbara människor det finns omkring en, dom lyfter upp en när dom minst anar att det behövs
Så denna dåliga dag slutade i en bra dag men en glad lycklig 3 barns mamma som har skrattat så mycket så imorgon är det väl treningsvärk i magmusklerna
 
 
Dax och sova nu mina Gudinnor I Hope you know that i love you all.

Från Nova-Johanna

Kommentarer
Postat av: M från nu

Fast dagen blev din när du bestämde dig för att göra något som du skulle må bra av. Go girl! Vi måste lära oss att ta hand om oss själva och se till att vi gör sådant som vi mår bra av.

2009-04-27 @ 14:17:04
Postat av: Lillstrumpan

Du är det bästa jag har vännen.. Älskar dig mest av allt<3 Du är underbara som orkar stå ut med mig just nu..

2009-05-27 @ 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0