Min spegelbild...

Har jobbat hela veckan och inte sovit som jag borde. Känner mig ärligt talat ganska sliten. Så går jag förbi spegeln i hallen och stannar upp... Jag tycker att jag ser riktigt bra ut. Kan inte klaga alls. Så nu sitter jag här och ler och gillar livet och mig själv och mitt utseende och mina vänner och min underbara sambo och det mesta om jag skall vara ärlig.

Så kära gudinna som läser det här: Ta dig tid att stanna upp framför spegeln, le mot sig själv och tyck om både in- och utsidan. För du är underbar - även om du råkar känna dig lite grå och dammig och sliten. Det är bara att blåsa bort dammet och släppa fram den del av dig som strålar, gnistrar och glimmar.

//M från nu med ett leende

Kommentarer
Postat av: Honung

Jag blir glad och alldeles varm när jag läser detta. DU är underbar OCH du är vacker. För jag ser dig och jag vet. PUSS!

2009-04-10 @ 01:38:45
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0